Dont bring me nothing but a heart full of shame, yeah!

Matte A+B snabben - KIRRAD!
Den här mattelektionen är grym. Vi fick välja att lösa tankenötter också.. istället för att sitta på internet. Tror dock att papprena ligger orörda därframme. Jag hoppas det. Lång jävla dag och det väntar 2,5 h Litterär gestaltning. HÄRRRRLIGT.

Just nu önskar jag mig en webbkamera. Eftersom jag inte har några sladdar för överföring men vill kunna lägga ut en bild från this moment ungefär. Det kan jag få. Om jag skriver ungefär såhär:

Jag är nu med i en tävling på Foki's blogg, och har chans att vinna vad som helst ur Gadgetgirl's soritment. Då mina kära vänner vill jag ha de här sakerna:


Hello Kitty 2GB USB                                                                                        Digital Webcam

Eftersom jag är i stort behov av båda sakerna, men det är sådant som det tar emot att köpa. Ni förstår mig. Sedan skadar det ju inte att de är lite extra blingbling eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sanni

sv: haha Olivia du förstår ändå mer än vuxna ;)

2009-08-26 @ 18:00:15
URL: http://sanninystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback