Bjú

Lektioner är igång. Vad ska jag säga? Jag har ingen egen förmåga att vara social över huvud taget. Fan ta mig ibland. Jag känner mig hela tiden väldigt påträngande och .. dryg. Därför kan jag inte ta kontakt med folk. Usch. Ibland önskar jag att jag inte tänkte så mycket. Jag KAN faktiskt vara social och normal när jag väl lärt känna folk, men jag har så jävla svårt att ta mig ur kallprats-stadiet. Jag har nog förstått att jag måste skärpa mig om det här ska funka.. och jag gör det till viss del. Jag har faktiskt bättrat mig, men det duger inte. SKÄRPNING NU! Tänk vad det var lätt när man var liten.. och när man blev större, men Sanni fanns. Då gick det mycket lättare. Sanni kommer inte rädda mig den här gången. Upp till bevis. Jävlar asså.

För en gångs skull bjuder jag. En gymnasist.


En riktig bild är på g. Tror jag.
Elevfotografering imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback