When evening falls so hard.

Jag ska faktiskt gå och lägga mig! 'I tid' höll jag på att tillägga där. Sedan tittade jag på klockan. 1.. fan. Jag hade tänkt vara duktig från och med idag och lägga mig så att jag orkar upp på morgonen. Det hade jag tänkt igår också. Det blir aldrig så. Något som är äckligt är att jag skriver för fort så att alla 'med' blir 'emd' istället. Det är äckligt. Jag har skrivit min önskelista eftersom min mor behöver den istället för att sova. Jag drar slutsatsen att hon har tänkt köpa mig allt jag vill ha. Det känns underbart. Det blev dock jobbigt att bestämma model, typ, färg och så på saker jag ville ha, vilket itne var särskilt mycket. Egentligen är jag inte så matriell av mig. Det är bara som jag verkar. Jag är rätt nöjd. Det jag verkligen vill ha just nu är en akustisk bas och en locktång. Resterande är mest liksom mer för gestens skull. Då kan folk tycka att jag borde ge mina födelsedagspengar till fattiga barn istället, men vem gör sånt egentligen? Att man inte är matriell är ju bara något man säger för att verka vänlig. Jo men jag ska ärligt ta och fundera på det. Dock gillar jag saker.. även om jag inte nödvändigtvis behöver dem. Förstår ni logiken? Det gör inte jag. Jag förväntar mig iaf fina och genomtänkta presenter direkt från hjärtat från alla mina läsare... och alla andra såklart.


Jag tror att jag ska ge en bild till min egen ära till mig själv i födelsedagspresent. Jag ska fundera på den saken också.
Nu ska jag sova! Oyasuminasai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback