Tick tock

Hey hey I wanna be a rockstar! Som hon där.


Jag fick mig en tårta ändå. Jag och Anna köpte upp mina fd. fikapengar på tårtingredienser istället och gjorde skönheten på bilden ovanför. Anna har sagt många retardiga saker idag, men de har jag glömt. Nu ligger rockstjärnan på soffan bakom mig och sover. Då och då rycker hon till och påpekar att hon bara vilar. Hon tror inte att jag vet. DON'T BE A FOOL. Jag har också lärt mig att det är sjukt svårt att skriva på tangentbord och mobil, ta på sig byxor och spela bas med lösnaglar.

Nu är min födelsedag officiellt över iaf. Gratulationsinlägget blev ganska långt. Det gillar jag. Jag gillar också att jag kan sluta printscreena nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback