Sakuranbo.

Nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag kan vakna imorgon bitti när de kommer ner (KLOCKA 7!! Galningar) och presentar mig. Först ska jag lyssna på Sakuranbo. Jag har märkt att en del tror att jag är oseriös när jag säger att sånt här är bra. Det förstår jag inte. Jag är inte ett dugg oseriös. Jag tycker det här är fruktansvärt underbart. Hur kan man inte tycka att det här är bra? Oförståeligt.

Jag tror att jag ska byta ut Tyler Hilton som suttit där i flera veckor nu mot en liten mix med mina favoritlåtar av mina favoritsångerskor från Japan, men nu SAKURANBO som sagt med OTSUKA AI. Jag har postat en bild på henne förut om ni minns. Hon kan variera en aning i utseende from time to time så att säga, men hon har alltid en naturlig skänhet må jag säga. Även när hon ser ut som ett litet pippilångstrumpbarn. Vem ser likadan ut hela livet liksom?

さくらんぼ
Jag vet att det där är Sakuranbo med Hiragana eftersom jag har tragglat allihop idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback