påååsklov.

Nu har jag eftermiddagssovit länge. Jag är helt slukörd efter 5 veckor i skolan. Jag tänker absolut inte satsa på bild.. jag ska bara somna om.


Agnes sa idag att jag bloggar om vad jag gör på dagarna. Jag erkänner att jag ibland tänkt på att jag har börjat vardagsblogga för mycket, men de erkänner jag inte. När hon sa så blev jag ledsen. Jag vet inte hur jag ska ta det här. Nederlag. Uschkk. Fast hon påstår att jag sa att jag hatar mig själv. Det sa jag inte. Jag sa att jag hatar folk som skriver om vad de gör på dagarna OCH har jättemånga läsare. Jag har nog någon storts hatkärlek till mig själv kan vi säga då.



Det står kyckling. Så jävla fult. Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: agnes,

Haha, även fast du bloggar om vad du gör på dagarna måste jag säga att du är coolare än alla andra vardagsbloggar!

2009-04-09 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback