Lååååååååååååångfredag.

You know what they say: Långfredag ska vara tråkig eftersom Jesus dog för våra synder idag. Det är dock inte rättvist att jag ska ha tråkigt eftersom jag inte tror på varken Gud eller Jesus. Alla jag känner är bortresta. Det stämmer! Även om de inte vore det skulle jag nog inte pallra mig till att ta kontakt med dem i vilket fall, men det är de. Så jag kan låtsas att jag skulle det. Idag har jag.. vaknat klockan 1, ätit, umgåts med min syster (innebär att vi sitter med varsin dator i SAMMA rum istället för i olika), spelat Half Life, fastnat i Half Life, varit inne på: Bdb, Apb, Bloglovin, EC, och bloggesse, smsat, tittat på The Simpsons, skickat mms, fått svar på det av Lovisa, pratat med Nils i telefon, läst några sidor i Mera Självkänsla!, Legat på golvet, gått och lagt mig klockan 8, drömt om någon konstig båtmekanism och Half Life-monster, samt vaknat två gånger.

När man skriver upp det så där kan det låta som att jag har gjort mycket idag. Det har jag inte. Jag insåg precis att jag nog itne tycker om lov. Imorgon far jag till stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback