Ingen männska kan tro att jag ibland drabbas av förkval.

Jag har faktiskt inte den blekaste aning om vad "förkval" är för något. Finns det ens ett ord som heter så?
När jag väl har börjat prata med mig själv är jag som ostopplig. Det brukar börja med att jag sjunger och sedan liksom flyter in att kommentera mig själv eler låtarna.Just nu är det så. Jag har fastnat i ett flöde av babblande. Jag har dessutom provat sjunga på riktigt för att höra hur det låter, och överväga hur framtidens publikfrierier kommer te sig.

Sedan insåg jag att mitt fönster fortfarande är öppet sen bilden jag tog. Det är nog därför jag har frusit så. Hoppas det är tillräckligt långt mellan gårdarna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback