Good luck dear friend

Jag har en överenskommelse. Att jag ska sova nu. Nej egentligen var överenskommelsen att jag skulle gå och lägga mig för 20 minuter sedan. Det gjorde jag inte. Bara så ni vet.

Men jo, har man lovat så har man lovat. Dessutom så har vi disskuterat min IQ. Den är inte allt för hög när jag beslutar mig för att aldrig sova. Det håller jag med om. Jag vet faktiskt själv att jag behöver lägga mig, och att jag inte ska komma försent till skolan. Det blir som inte ändå bara, men NU! Jag ska slå rekord.  För jag har lovat. Nej för min egen skull också. I värsta fall går jag och läser en stund nu, men det blir ändå mer sömn en vanligt. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback