Don't missunderstand.

Planerna för ikväll var:
-Städa
-Plugga
-Träna
-Lägga sig tidigt

Istället kom Agnes cyklande och vi köpte glass på Maxi! AHA! Dock räknade vi inte med att solen gick ner, men.. vi äger ändå. Vi är från och med syskon och vänner av Dr. Dryg. Av glass mår man illa, vill kissa på sig, blir sprängd och påkörd av tåg, men det var galet najs ändå! Sedan har jag fått hjälp av Doktorn himself att övertala min mor att inte stänga av internet. Hur mycket mer najs än ursprungsplanerna kan det bli? Inte mycket. Nu ska jag faktiskt ta mitt ansvar och sova. Efter att jag har... valt kläder, lagt ut bilder och läst. Ni ville veta allt det här. Jag vet det. Nej egentligen vill ni bara se bilderna.


Den här bilden är jätteredigerad.
Den var typ snyggare i orginal,
men jag har en oredigeradfobi,
så ni får nöja er med en fulare bild.


Vi träffade Eriksson också.       
Han påpekade att han alltid är snygg.                        
Fast den egentliga snyggingen var ju Agnes.
Såklart!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback