Disorder

Det har varit en hård vecka men jag har kommit i tid varje dag!! Jag har alltså hållit mitt löfte, bevisat att jag kan, och dött av utmattning. POÄNG TILL MIG! Kollade igenom schoolsoft nyss. Senast jag var i skolan en hel vecka och i tid var vecka 12. Innan det var det vecka 6, och före det var det vecka 50. Jag har alltså 2 veckor utan frånvaro den här terminen. 7 på höstterminen. Tänker man efter är det konstigt att jag är mer frånvarande nu än i höstas men whatever. 9 veckor under hela nian. Jag tar det som ett dåligt tecken. Hur många veckor går vi i skolan per årskurs egentligen?

Detta är något jag skäms över ja. Jag lovar. Inte så mycket kanske, men lite. Jag ska iaf skärpa mig de här två sista veckorna innan det blir prao, vårshow, brännboll, fotboll, klassens dag och skolavslutning. oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback