Could have supported us when we were tired

Är det helt seriöst att jag inte skrev något igår? Typ rekord skulle jag vilja säga. Bra gjort av mig då. Eller jag vet inte riktigt om det är bra eller dålgt. Det är i varje fall första gången sen... ja sjukt längsen. För ett tag sedan läste jag på bloglovin att jag skrev ca 35 inlägg i veckan. 35!! Det är sjukt.

Igår firade vi med släkten. Mina morbröder kom alltså också förbi. Eftersom ingen av dem bor i stan så träffas vi inte så ofta, så jag tycker extra mycket om när de kommer förbi. Joakim är musiklärare dessutom så han lärde mig lite basgångar från här och var. Det var någon gammal filmlåt och så där.

Det var halvt (dåligt) planerat att det skulle bli lite rock på Verket med Agnes också, men det backade vi på. Jag återgick istället till min tvplan som verkade slö och härlig. Sedan hamnade jag i en lång övertalningsprocess som ledde till att jag, halvägs med buss och halvägs till fots, begav mig över hela stan. Okej det är inte så långt, men jag vill gärna tycka det. Ja jag for över till Nils för att se film med honom och Frida. Efter 4 timmar hade vi lyckats se en film på 1h och typ 15 min (The hills have eyes 2). Något som Frida är mycket stolt över. Hur vi lyckades vet jag inte, så fråga inte. Sedan drog jag och Frida till henne och sov.

Jag har alltså fortfarande inte sett Forrest Gump, men det är en bravad i sig. Nej jag ska se den någon gång. Någon gång. Typ när jag är femtio.

Lovets tidigaste uppstigning senare är jag här. På min balkong i solen. Åh så underbart. Nu blir det lovets första och sista pluggande. Imorgon är det skola och dagens bild igen. Det är inte så taggande. Tyvärr.

(Agnes har rätt. Jag vardagsbloggar. Usch-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa ju det! dock äger din blogg alla andra vardagsbloggares (;

2009-04-19 @ 21:27:11
Postat av: frida

hahaha, vi är bäst, jag är fett stolt :]

vi kan ju klara allt tsm ju ;)

2009-04-20 @ 22:37:54
URL: http://matarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback