Bjuss

Nu tänker jag bjuda er på tre bilder. Nummer ett är min finfina bas då. Nummer två är close-up på hur mina naglar tog en snävvändning och faktiskt ser rätt bra ut nu. (Present från syteryster). Nummer tre är bilden jag talade om. Jag har satsat för en skull. Jag undrar om jag har bloggläsare som inte kollar in mig på bdb och apb så ni har säkert sett den redan. Den ligger alltså på både bdb och apb redan, vilket känns lite lame. Gillar egentligen inte tanken på att jag lägger upp samma bilder för samma människor flera gånger. Aja. Den ligger nu även på min nya dA eftersom någon snubbe övertygade mig om att det var nödvändigt att sprida bilderna i rätt kretsar. Jag ska dock inte sprida samma bilder till samma personer på FYRA ställen, så min da länkas när den är mer genomarbetad. Puss.


   


































Du skrev de fulaste orden du kan       
Hela väggen såg ut som fan        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback