anus

ARGGHHH!!!!!

Imorgon är det onsdag. Inte vilken onsdag som helst utan Onsdag den 29:e April. Jag har inte sett Industri sedan Umeå Open. Jag börjar alltså få abstinens. Imorgon spelar de på studion. Jag hade vänner en gång i tiden. Det har jag inte längre. Nejmen ärligt. Alla dissar välgörenhetsspelningen imorgon fick jag veta idag. Vilka jävla svikare. Usch.

Frågan är om man ETT kan gå på rock på onsdagar utan att det blir lamt och TVÅ om man kan gå på rock själv på onsdagar. Jag hade ju taggat som fan att få rocka loss. Det fick jag inte göra på Umeå Open heller. Jag har inte fått rocka loss ordentligt sedan innan europaturnén. FÖRSTÅR NI HUR DÅLIGT JAG MÅR? Såhär blir det om man är den enda i sin vänkrets som verkligen är insatt i det man är insatt i. Fattar ni? Egentligen är typ ingen jag känner särskilt lik mig. Sjukt. Aja det kan väl vara bra på sitt sätt.

Jag ska gå i ide och gråta. Tonight must be a magic night, för titta på klockan. Jag tänker helt ärligt gå och lägga mig nu. suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback