Andrahusetkorridoren

Här sitter jag och tuggar tuggummi i takt till musiken. Jag har haft No-prov. Jag är ledsen över detta. Ni förstår mig säkert. Ojoj. Jag kan säga att gårdagens sista-minuten-pluggande lönade sig rejält iaf. Som vanligt. Nu har jag cpspanska igen. Tänk om jag inte var tard och inte behövt gå på den här extralektionen... då hade jag slutat för längesen. Hade inte det varit underbart så säg? Snart kommer mina favorit-Bpojkar hit iaf. Då kommer det bli ännu värre :).

Jag har också inte haft kondistest idag. Istället gick vi 2 km i duggregn. I och med det blev det ett hål på två timmar. Så hur värd dag var det idag? Inte alls faktiskt. Jag har haft en vettig lektion... i religion. Är det värt? Nej. Dåså. Då är vi överens. Jag kom hit och i tid idag också iaf. Nästan. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback