Skolfoto, Bönor och Sweet Suicide.

Jag ska erkänna en sak. Förra året blev jag nöjd med mitt skolfoto faktiskt! Både det enskilda och klassfotot. Jag vet att det är fängelsestraff för att göra ett sådant utlåtande men jag är åtminstonde ärlig. I år däremot tror jag att jag tar livet av mig och jag gråter när jag inser att hela jävla fucking Umeå kommer kunna titta på det inom en snar framtid. Den här skolkatalogen kommer högstadie elever runt om i stan spara som minne för resten av sina liv. Om de känner för det kan de när de är 60 plocka fram skolkatalogen, slå upp Minervaskolan, peka och sedan skratta åt det där miffot Olivia. Är det detta som ska representera den nya mogna niondeklassaren Olivia? Är det mitt, om möjligt, ännu hemskare enskilda foto som ska representera mig när jag ska välja gymnasium? Jag lär bli nekad på noll blankt. Minnena av dagen kommer att förfölja mig i mina mardrömmar. Den där jävla fotografen som tittar på mig med sina onda ögon och säger med oskyldig röst: "Hejhej nu MÅSTE vi le för annars cuttar jag dig. Var en snäll flicka nu och ge mig din mest fejkade tandrad." *Klick*. Sedan blir man bländad av ljuset och hans onda skratt döljs bakom en vit dimma. Skolfotografer borde förbjudas. En dag ska jag få min hämnd. För som går att läsas ovan ska jag nu ta ett SweetSuicide och sedan kommer mitt spöka att hemsöka honom för resten av hans patetiska liv.

Vill ni ha en hint om hur jag ser ut? Tänk er ett anus.. sedan stoppar du ner och förpackar den i en nästintill genomskinlig anusförpackning. Inte riktigt ändå. För tillägget är att hela bilden är helt fake eftersom att det ligger ett fakesmajl över allt det där. Så om vi bara tar och ritar ett kryss över det så har vi förgående. Trots allt är fakesmajlet där. Vilket gör att det bara är ett stort WANNABE över hela grejen. Det gör att resultatet blir: Ett wannabe anus i en anusförpackning. (Är man wannabe anus ligger man väääääldigt lågt ner på listan).

Ska jag nämna något om bönorna också? Bönor är gott och jag käkade en burk nyss.

Kommentarer
Postat av: SANNA

HAHA är det bara jag som tycket det vart bra ^^ alla andra klasskort kan juu döö ^^ detta var det bästa! enligt mig men alla vet att jag har nästan likadan hjärna som jennie och jennie är inte sååå smart :]

+ bönor är bara gott i sallad :] PUSS

2008-09-24 @ 21:32:58
URL: http://bunnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback