Pure Evil.

Idag slog hon till. Hon försökte allt lura mig. Jo det är henne jag talar om. Pure Evil. Kassörskan på Sega Råttan. Nog lurade hon mig allt att betala 10 kronor för mkt. Hon tror att man kan lura dagens outbildade ungdomar, men hon gav sig på helt fel person. Jag är nämligen extrem i mattematik. Så fort jag upptäckt hennes onda plan störtade jag dit och satte henne på plats. Hon hade inte ens lagt tian min i kassan utan lagt den på sidan av för nog ville hon ha den för sig själv alltid, men tji fick hon så hon teg. Ett hastigt och skamset förlåt och i framtiden kommer hon aldrig försöka sig på något liknande igen. För då vet hon vad som väntar. Olivia är inte att leka med.

Kommentarer
Postat av: Louise

Oh my, så fuuuult! Sånt kan göra en riktigt förbannad! Har oxå råkat ut för det en gång, tror det är vanligare än vad man tror att de försöker luras så =/ Fin blogg du har förresten! Ha en bra dag! :)

2008-09-21 @ 12:52:51
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback