Victory och ironi.

Min mamma är bäst på att ha rätt. Det gör mig ledsen. Jag gillar inte riktigt när hon har rätt. Det är bra när man förstår att man ska lyssna på henne och så blir det bra men när ma inte gör det och hon har rätt ändå är det inte bra. Idag försökte jag skippa skolan men min mor sa till mig att jag skulle ta en lugn morgon och ta min tid så jag kanske hoppade Spanskan men ändå fara till skolan. Hon sa att det skulle bli bra. Jag for till skolan och idag har jag faktiskt mått mentalt bra. Hon hade rätt igen. Priset man måste betala är nog tyvärr att fysiskt har jag painat sönder. Huvudvärk som satan hela dagen och linsvätska i ögonen så det har varit svidande pain också hela dagen. Jag trodde det skulle ge sig men nej. Tillslut kom jag hem och självklart kopplade mor min ihop att linserna var suddiga och sved för att de kanske legat i vätskan för länge (sant) och att jag alltså haft ont i huvudet för att jag trots allt behövt anstränga ögonen ändå. Sedan botade hon mig. Min mamma har haft rätt hela dagen. Jag tror att det är bra ändå. Jag tror nog det. Jag älskar min mamma ovillkorligt. Hon är den enda jag älskar ovillkorligt. Hon är den enda som förstår och den enda som älskar mig på samma sätt tillbaka. Hej på fånerierna men det är koolt att älska sin mamma. Jag svär.

Btw, så skulle jag nämna en sak i ensamhetsinlägget som jag glömde. Att om man skriver sådana inlägg så är det så att alla som läser det blir illa till mods. Det är sorgligt och roligt på samma gång. Jag gör också så. Det är ett faktum att det blir lite obehagligt när man oväntat läser att någon man känner mår dåligt. De flesta vill som låtsas om att man inte har läst det överhuvudtaget. Nu kommer många av mina klasskamrater läsa detta, bli ännu mer illa till mods och sedan låtsas om att de inte har läst. För de visste inte att de blev så lätt avslöjade. Nu har jag gjort det extremt obehagligt för er. Det tycker jag är roligt. Det är inte så att jag vill att ni ska börja prata med mig om sakerna jag skriver men jag vill bara påpeka ironin i det hela. Nu har jag gjort det. PussHej.

ps. Min syster fyller år idag. Hon är tonåring nu. Det är status. Grattis. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback