Prostitution is revolution. You can hate me after you pay me.

Jag insåg något ultimat igår. Jag kan ta mig igenom dagarna utan att någon förstår mig. Jag överlever faktiskt i att vara den enda som förstår mig själv. Så det så. Nu är det lov iaf så inga sura miner nu! Jag trixade till lite typsnitt och detaljer (med hjälp av Sanni) i designen. Så nu blev den ännu lite fränare. Jag bytte slogan också. Jag tittar framåt mot en lite mindre emofylld tid. Jag hoppas åtminstonde det så jag prövar så gott det går. Om ni inte ser vad det står så tänker jag inte berätta det heller. Ni får anstränga era ögon. Jag tror jag ska ta en dag och lägga till ännu mer småsaker här och var, men inte nu. Dagens bild blir inte norrländsk alls. Det blir en bild från igår när vi rejdade Strömpilen och Sofiehems gator. Sofia, Daniel, Sanni, Anna, Frost, John, Rasmus & Robin. Daniel klippte sig men vi jag och Sofia fick egentligen inte titta fast vi ville. Så vi gjorde en blandning fast det vet han inte om. Det är hemligt.

Kommentarer
Postat av: Fii

Vi är groteskt busiga, och snchygga :D

2008-10-26 @ 15:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback