Johan Palm.

Jag satt för en stund sen och läste igenom Johan Palms gästbok på tv4.se. Jag blev arg. Ett inlägg sa något om att han borde sluta sjunga rock och sjunga tex. Christina Aguilera. Jag blev arg. Sedan skrev någon nånting om att han såg ut som en drogad kamel i glasögonen. Jag blev ännu argare. Båda de som skrev påstod att de tyckte att han var bra och snygg osv. men fyfan. Kan inte folk uppskatta en människa som är sig själv? Det är ju det som är det bästa med älsklingspalmen. Att han är sig själv. En unik människa. Tack för Johan. Han får mig att titta på poptävling. Jag tror ärligt att jag skulle slopat idol iår om det inte vore för Johan Palm. Låt honom för guds skull aldrig sjunga Christina Aguilera. Sedan läste jag en blogg som skrev att skivbolagen borde börja slipa på låtar åt honom redan nu. Jag blev nästan lika arg men inte riktigt. Gör inte Johan pop. För guds skull förstör inte Johan. Ojoj vad internet kan göra mig frustrerad. Nej nu ska jag lägga upp vad jag lyckades snickra ihop efter search av internet på bilder. Hej söt.

Kommentarer
Postat av: sanna

HAN ÄR SÅ JÄVLA FIN!! :]<3

2008-10-05 @ 11:52:49
URL: http://bunnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback