Inlägg.

För ca en vecka sedan hade jag tänkt skriva ett rätt så ocoolt inlägg. Jag gjorde inte det. Nu funderade jag starkt på att skriva det igen. Jag har det hela nedskrivet på en säker plats med några små felformuleringar. Nu ar jag en rätt jämn, hög statistik. För många läser min blogg helt enkelt. Det är jag missnöjd med. Just därför ska jag inte skriva detta briljanta, ocoola inlägget. Kanske skriver jag det imorgon ändå, kanske inte. Jag ska iaf meddela att jag ska börja blogga ordenligt varje dag. Jag gör en deal med mig själv att jag måste skriva ett redigt inlägg till varje bild annars blir det snabbt ointressant. Så Look Forward To It.

In the words of Bob Dylan.
-Ha! I'm glad I'm not me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback