Söndag.

Idag har jag gått runt och trott att det varit söndag hela dagen. Sådant suger. Fast det är ändå rätt bra när man inser att det faktiskt är lördag och alltså inte skola imorgon. Sådant gör mig glad. Så ikväll ska jag deeeega. Troligtvis med Izzard. För vi såg nå så jävla dålig standup på tv idag så jag blev nästan gråtfärdig. Alltså ska jag se på Eddie, som förövrigt aldrig lämnar min dator, och lägga pussel på 3000 bitar. Då frågar ni säkert: "Vad fan har man för liv om man lägger pussel en lördag kväll?" och det ska jag berätta för er. Inget liv alls, men sådan är jag. Lev med det. HEHEHE. Nu ska jag komma med en dagens bild, men eftersom mina parents har tagit bort vår kära router har jag bara utbudet från den stantionera datorn att gå på. Det innebär att det troligtvis blir en riktigt gammal bild. Vänta och se..


HAHA ja det blev inte en riktigt så gammal bild som jag förväntade mig, men det gick inte att motstå. Den här bilden är för vacker.

Kommentarer
Postat av: agnes,

2008-11-15 @ 23:12:54
URL: http://baraagnes.blogg.se/
Postat av: Anonym

VI ÄR COOLAST I UMEÅ

2008-11-15 @ 23:14:45
URL: http://baraagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback