Kodmallning.

Nu har jag suttit här och lekt med kodmallarna ett dag. Jag funderar också starkt över att byta design igen men det ska jag göra när mina kära föräldrar ger tillbaka routern. Om det nu händer. Eller så kan jag ta mig tid till att fixa ps till den här datorn. Vi ser väl antar jag. Give me a kiss and tell me you love me. Jag vet inte varför men det är bra. Lovisa min vän har börjat blogga dessutom. Hon vägrade ge mig adressen men efter lite sökande hittade jag den helt själv. JAG ÄR BÄST, jag vet. Jag ska länka den så fort hon ger klartecken.

För övrigt har jag registrerat min blogg på alla möjliga sorters hemsidor så att jag ska öka statisiken tror jag att det går ut på. Det kommer äga. Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde. Score till mig. Det här ska tydligen in också: Följ min blogg med bloggkoll. Nu ska jag tjata på lite mer med resten och se vad som händer. Kom tillbaka imorgon och se underverk. Maybe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback