I min värld får jag göra som jag vill.

mums vad jag känner mig värd idag.
Hittade ingen jacka på stan hoho men jag kan vara värd ändå och gå i solskenet och dricka chailatte. Solen i ögonen, en latte, en park, ett virrvarr av halsdukar och Lars i öronen. Hur mycket mer behöver man egentligen för att må bra? Tydligen behövs det mer för jag är inte riktigt på bra humör trots att allt stämmer.

Jag börjar hata det här med att skriva allting mer för varje dag. För jag vill inte. Jag känner mig aningen attentionwhore:ig. BLÄK. Fast å andra sidan tror jag inte det räknas som att jag skriver allt för det gör jag inte. HEHEHHEHEHEHE. aja så vare med det.

Jag skrev något koolt nyss men jag tog bort det. Jag säger att det räknas för det är inget som säger att man itne får radera det man skriver. status. ehm adjö-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback