Farsdag.

Vem fan kom på farsdag? Idag tänker alla spendera tid med sina fäder hela dagen om jag får gissa rätt. Vilket betyder att det inte finns en möjlighet till umgänge med sina vänner. Fäder är dessutom inte värda presenter en gång till. De har fan fått sina födelsedagspresenter och kommer få julklappar precis som alla andra. Jävla särbehandlig. Jag gillar det inte. Om farsdag hade varit på en vardag hade jag varit något så när nöjd, men nu fan ska det förstöra helgen. Jag funderade på att komma med något bra argument för det här så att folk som läser det tänker "AHA" och börjar hålla med mig... men det tänker jag inte göra. Om det beror på att jag inte har någon VETTIG grund för min ilska eller för att jag helt enkelt inte vill att wannabes ska tycka samma sak som jag... ja det får ni välja själva.

Kommentarer
Postat av: Ronja

vi får minnsan inga presenter på barnens dag! och inget frukost på sängen. inga kort. orättvisa värld.

2008-11-09 @ 14:25:44
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: Ronja

vi får minnsan inga presenter på barnens dag! och inget frukost på sängen. inga kort. orättvisa värld.

2008-11-09 @ 14:25:48
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback