Tandläkarväder.

Det jobbigaste jag vet är jobbiga människor och jobb. Plugg räknas in i jobb. Det gör även prao. De är lika jobbiga båda två och något annat de delar är att man inte orkar ta itu med det. Något annat jobbigt är tandläkare med lera. Lera är inte trevligt att ha i munnen. Det är mycket trevligare med typ chips. Chips är bland det godaste som finns. Jag har en chipsgömma. Chips kan verka tjockt men mina chips är Less Fat och då blir man smalare. Smal är något man vill vara, men anorektiker är nog inte så där 100 procentigt possetivt. 100% är jag. Jag är 100% allting.

• 100% cool
• 100% snygg
• 100% omtyckt
• 100% bäst
• 100% intressant
• 100% rolig
• 100% underbar
• 100% bäst

Saker som jag inte är 100% är bara negativa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback