Dumpund jävla.

Ja smart som jag var raderade jag just min test-blogg där min header låg. Så nu när den nya designen äntligen var i full gång blir det väntan återigen. Egentligen oroar jag mig ju inte alls för att det i min väntan är en vit ruta där *peka*. Nejnej jag är för cool för det. ÅH fy vad det här störde mig.

För övrigt tänkte jag bara klargöra lite runt "For Fucks Sake".
Ni får tolka det som ni vill. Antingen "För fan" (eller liknande), eller "För knullandets skull". Vi vet att alla tolkningarna passar lika bra så varför inte köra en combo? Själv väljer jag att se det som min tribut till Karlzoni.

Det slog mig just att jag inte vet om det finns ett ord på svenska som heter "tribut" men då får ni leva med det.

Det slog mig också hur otroligt mörk och tråkigt det blev här nu men jag får skärpa mig med bilder och piffa upp det. Nej det kommer jag inte göra eftersom jag är för lat. Jag kan sprida kärlek och glädje genom det svarta ändå. Ehm jo det blir bilder.. Nej det blir det inte. Jo. Okej jag lovar en sak: Det blir bilder från midsommar. Söta på många olika sätt helt enkelt. Tex. Blommor och ... getingar och andra saker som rimmar. Mjau.

Nu ska jag leka lite med kodmallen. Nipah.

Kommentarer
Postat av: Hilal

Vad tycker du om när min kompis sjunger? :)

Besök min blogg och kolla :D

2008-06-20 @ 02:05:36
URL: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Karlzoni

hahhaha alm for fucks sake! :D

2008-07-05 @ 00:45:48
URL: http://annakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback