EKO.

Klockan är 8. Det här är ekot.

Egentligen är klockan bara 19:53 och inget eko så långt ögat når. Jag och Anna sitter på en Ybuss påväg mot huvudstaden , vilket vi gjort sedan klockan halv 1 imorse. Vi har superbuss med internet. KLÅ DEN NI! Nej nu är klockan ännu mer.. Tro inte att jag är segast i världen på att skriva 2 meningar för det är inte sant. Däremot är min dator damp och internet segt som saaaaaaaaaatan själv. Den här bilden på Anna är tagen för ca 5 min sen iaf. Hon är snygg när hon åker buss och vill själv inflika att hon känt sig skabbig hela dagen.

Lägesrapporten blir följande: Hungrig och mätt på samma gång är en ultimay kombi när man åker buss. Genomoljigt blöt wrap är då en hit. Vädret är bra. Solen har bländat genom rutan hela dagen men justnu är det molnigt. Vi befinner oss... på E4an? Det är träd överallt.



Kommentarer
Postat av: karlsson

haha tur att du tog med detdär om skabbig, annars hade det blivit en snigel i skogen!

2008-07-14 @ 20:31:09
URL: http://annakarlzon.blogg.se/
Postat av: Anka

TUR ATT ANNA ÄR SÖT VARJE DAG <3 :]

2008-10-22 @ 12:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback