alfabet.

Idag hittade Sanni min blogg, vilket var lite sådär. Hade tänkt hålla den en aning hemlig för sådana folk, haha men jag borde som insett att det inte skulle hålla i längden. Efter det sa hon att hon satte lösenordsgrejjs på sin blogg, hon har tydligen en, irriterande. 

Teatern "startade" idag iallafall, lika kul som alltid att få flamsa runt i några timmar. 
Men sedan är det inte riktigt lika kul att ta bussen hem från Ersboda. Säga vad man vill om stan men jag tycker INTE om att sitta på vasaplan på kvällen, kallt och allmänt otrevligt. Har hursomhelst lyckats ladda hem Get Real som jag kan sitta och trösta mig med. 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu har jag också hittat din blogg :)

2008-01-24 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback