*Vissla*

Jag får damp på wannabes.

Justnu sitter jag i Annas hus, (de är btw mästare på att ha ipluggade eluttag), och Karlsson pratar om spel.
Hon insåg just att det inte gick så bra att ladda hem Quake3 så hon utbrister: HALO.
Hon är lite smått läskig till och från. Här kan man inte heller hitta bilder man vill ha..

Handlade lite kläder i veckan men jag orkade verkligen inte ta kort på dem så ni får helt enkelt använda fantasin för att föreställa er dem. typ.. Hursomhelst försökte jag få tag i den här
image18
Men eftersom Fasion againt aids kläderna är så populära så finns det endast kvar en i skyltfönstret på strömpilen. Den är av mig bokad i andra hand.

Ikväll blir det Röj För Rättvisa, och vi peppar IR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback