The Pumpkin King.

Har haft en rätt slapp helg. Det känns bra. Och nu har jag högar av läxor och provpluggande som väntar på mej. Allt ska vara inne i veckan vilket jag tydligen inte gör något åt ändå. Vi gör såhär ... vi skyller allt på att lärarkandidaterna som vi har för tillfället är de värsta människor som jag någonsin stött på. Inte för att det hjälper mej i något mer ämne än No, om ens det, men man kan alltid leva på hoppet.


Idag har jag tittat på The Nightmare before Christmas. Jag tycker den är rätt söt men sångerna är inte att leka med.
image17
Jag saknar min Jack. Jag tror jag måste kila ner till busstationen eller ringa ett samtal till dem någon gång i veckan. Vem vet? I bästa fall kanske han ligger och väntar på mig i någon "upphittat" låda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback