Kvällens höjdpunkt.

Anledningen till att jag släpar mej iväg till tvsoffan för att slå på svt1, som är total kasst btw, är endast för att ta del av Luuk och Björn Gustaffson. Det kommer vara min enda anledning följande fredagar också. Men likväl kan man inte komma ifrån att jag trots allt sitter här nu och lyssnar till Ola Svensson och hela hans kompani med säckpipor. Lasse Lindh är ju också lite av en gud för mej, även om han motsäger alla mina musikvärderingar. Det är trots allt skam att han står i tvrutan just nu men man kan inte komma ifrån att han är ett stort plus för hela programmet.

Han höjer melodifestivalen, men sänker sig själv.
Hursomhelst kommer det alltid vara Olivia <3 Lasse.

BJÖRNGUSTAFSSONBJÖRNGUSTAFSSONBJÖRNGUSTAFSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback