Jag har levt för mycket liv för min stackars lilla kropp.

När man är vaken fast man är trött och borde sova för att orka upp imorrn bitti har man 3 alternativ:
Plugga till morgondagens So prov, leka photoshop nörd eller göra den här listan:


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Självklart
2. Är du lycklig?: Självklart
3. Är du uttråkad?: From time to time
4. Är du ledsen?: From time to time
5. Är du italienare?: Självklart!, nej jag är asiat.
6. Är du cool?: SJÄLVKLART! Ingen har sagt nåt annat?
7. Är du från irland?: Självklart!, nej jag är från Schwiden.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Aldrig varit och kommer aldrig bli

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej jag tror på attraktion och möjligen förälskelse vid första ögonkastet
2. Har du någon gång blivit sårad?: Tell me, vem har inte?
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Tell me, vem har inte?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Tell me, vem har inte?
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Nej, skulle inte vilja det heller.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur fan ska jag veta det? Ingen hemlig som avslöjat sig i varje fall.
7. Är du kär? Shiet, jag vet ärligt inte
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Troligtvis inte, man kan spendera livet ihop ändå. Skillsmässor är mindre jobbiga på det sättet.

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: BDB FFS!
2. Hår eller ögon?: båda
3. Katter eller hundar?: Katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Jag trivs med de jag umgås med justnu och de är inte jätte många nej.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Ofta jag tänker välja mellan det? Beror på situation och tillfälle.
8. Pengar eller lycka?: Som Liza Minnelli skulle uttryckt det: "Money makes the world go round", eller kanske helt tvärtom.
9. Dag eller natt?: Natt.
10. Msn eller mobil?: Datanörd *räcka upp handen*

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Beror lite på vad "smita" innebär.
2. Brutit ett ben? Nej, jag skyddar mej med skumgummi lindad runt kroppen året om.
3. Gjort nåt du ångrar?: Eftersom jag har minne fiskmås vet jag ärlig inte, men det har väl alla? så ja.
4. Hoppat Bungee Jump?: Never did and never will
5. Ljugit för någon du tycker om?: Yesyes.
6. Ätit en hel tårta?: Åt en hel kladdkaka senast igår
7. Gjort bort dig offentligt?: Gjort bort mej ja, så att jag skämts över det, nej.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Kan väl ha hänt att jag tänkt sådana tankar
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Nej för de har inte dött, alla mina gamla husdjur är lyckliga på olika djurfarmar.
10. Velat försvinna?: Tell me, vem har inte?

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Whack for my daddy-o
2. Telefonsamtalet du fick: Whack for my daddy-o
3. Personen du var med: Sanni och Sofia
4. Roligaste grejen som hänt: "Ingenting är bra, hejdå"
5. Personen du smsade: Joakim von Anka
7. Du skrev till på myspace: Industri eller Lolilol nånting.
8. Du kommenterade: Mikaelas underbara ansikte, talanger m.m
9. Du tillbringade natten med: Jag måste svara Sanni på den
10. Du kramade: Jaha Olivia tänk, skulle jag gissa så skulle jag gissa på Lovisa men det tänker jag inte göra




Kan det bli mer enformiga svar än såhär? Somsagt, Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofijass

7. Är du kär? Shiet, jag vet ärligt inte

Naj
men ojj ;p ^^ o__O

????

2008-02-21 @ 20:32:11
URL: http://sofijass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback