Jag är coolast i stan.

Om det är någonting som jag avskyr mer än wannabes är det längdskidåkning. Okej det där var bara lögn. Det känns som jag är i en klagosvacka, men helt ärligt skidor tycker inte om mig. Då kan man ha den turen att de inte gillar Joakim heller.
Vi får hoppas bara att kohjärtat inte heller tycker om mig för imorgon har de tydligen tänkt sig att vi ska dissikera. Nej det där var bara lögn för vi måste faktiskt inte vara med heller. Tur det.
Idag har jag lekt kanin. Vill påpeka att Scene och Playboy är helt olika saker. Bara för att klargöra det. Nej det där var bara lögn för det finns ganska många liknande saker.

image23
Jag är inte som någon annan, alla andra är som jag. Okej det där var bara lögn. Jag är unik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback