I like your gun, lets make a movie.

Dagens citat: "Mamma brukar klorbleka mina kalsonger... när dom blir bruna" Ronja Engberg

Idag har iaf Daniel sparkat sönder en dörr i skolan, vilket var mkt skillat enligt mej själv.
Jag har också förlorat min allra käraste ägodel och jag tänker älta det förevigt. Just nu känner jag bara: nej. nej. nej. nej. Jag får någon sorts sjukdom av det. Jag halkade också utanför Konsum efter att ha gått från Sanni till Folketshus, till Sanni och sedan tillbaka till Folkets hus igen. Efter att ha kommit hem jätte hungrig spillde jag chokladmjölk (?) över köksbordet. Jag känner mej duktig och positiv idag.

Min morfar är iaf ganska söt.
"1997 börjaade det snöa några veckor in i juni, det låg cirka en timme innan det sedan försvann. Och den 11e Oktober 1992 kom vintern tidigt och den snön som kom då stannade hela vinter. En gång när jag firade midsommar var det +1°C och det blåste och regnade, vilken midsommar."

Kommentarer
Postat av: jossan

godnatt sov gott:)

2008-02-11 @ 22:45:25
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: Linda

jobbigt när man förlorar något.

2008-02-11 @ 22:50:44
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback