I-I-I don't feel like dancing tonight.

Amnesty
UNDERBART! Jag vet inte om jag tkr det här var bättre än på Amplified eller inte. Men det var hursomhelst sjuukt bra. Jag ÄLSKAR hur Joel röjer, även om det är en aning problem att fota bra bilder då. Det kunde kanske varit mer folk och bättre stämning men alltså allt jag kräver för en fantastisk kväll är IR på en scen och gärna en Karlsson bredvid mej. Sedan är kvällen gjord. Så det var somsagt fantastiskt.

Sen att David Sandström spelade sjukt härligt är ett extra plus.

Tog ca 400 bilder så det kommer väl sen antar jag, om inte annat hamnar det på bdb.

Jag är i exstas . Nu ska jag bli tjock på chips och cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback