Frustration.

Om det finns något mer jag avskyr än Rihanna, Amanda Jensens nya låt och clowner så måste det vara wannabes. Jag menar, finns det verkligen något man kan störa sig mer på än folk som inte klarar att skaffa sig ett eget liv?
Nej mer än vanliga wannabes irriterar jag mej på sådana som är så uppenbart kopierande och inte tycker det är något fel med det. Självklart är det tillåtet att hitta inspiration och sådant hos människor som man ser upp till, men när det börjar bli plagierande är det helt enkelt för mycket. Det är, av någon anledning, en av mina många tankar idag.

I övrigt har vi idag disskuterat om jag har ont i magen av "Den riktiga anledningen", som Joakim kallar det, och huruvida det var en månad sedan vi hade bad eller inte, så att man kan ljuga om det igen.
Jag beslöt mig för att åka hem och sjukanmäla mig istället för att ta risken att så inte var fallet. Det blir alltså max 1 längdskidstillfälle för mig iår, vilket bara känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback