Better than before.

Jag har gjort det. Jag har överskridit 1000skrobbladelåtar gränsen på Lastfm. Ett tillfälle som MÅSTE firas.
Har man tur kan man hitta en liten kaka eller något liknande i vårat annars så tomma skafferi. Mest av allt i hela världen hatar jag folk som säger negativa saker om min musik eller att jag inte lyssnar lika mycket som jag låtsas så inget sånt tack.

Men jag är fullt medveten att 1000 låtar på enochenhalv månad är dåligt kämpat. Jag får ta och rycka upp mig. Det är bara det att jag har en sådan fruktansvärd beslutsamhets ångest. Jag kan aldrig bestämma vad jag vill lyssna på så då blir det ingenting istället.

Nej sluttjaffsat, mot skafferiet.

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback