VEGGIEBOY.

Min nya stil är veggiestilen. Jag klär mig veggie från och med idag.

Det är Onsdag i vanlig ordning. Idag degar jag inte hos min mormor. Jag degar på stan. Det kan suga. Jag älskar stan men inte med min jävla väska som väger ton. Jag får ryggbrott. Eller benbrott i ryggen. Eller benbrott i benen. Eller Brottrygg. Eller Ryggben. Kanske allt samtidigt. Så nu vet ni det. nu degar jag bibblan. Sedan ska jag ge mig ut i vintervädret och köpa det första jag ser för under 50kr i julklapp till Lovisa för alla som vill veta. Från oss alla till er alla: Där har ni ett supertips om ni inte vet vad ni ska köpa. Bestäm ett pris och köp det första ni ser för det priset. Kolla vad jag är smart. Lovisa kommer bli sååååå lycklig. Så länge hon inte får varmkorv förstås, men det ska jag försöka undvika. 

Det bästa med att lägga ut dagens bild på skolan är att jag ikväll kan komma hem och DISSA DATORN TOTALT! Det äger om något.

Intressantaste inlägget idag. Det värsta är att vanliga bloggare säkert skriver sådana här inlägg och är jätte nöjda. Det är töntigt tycker jag. Ni är töntar! Fan ta er töntar. Jag gillar er inte. Jag tänker inte skriva för er mer för att ni är töntar. Töntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback