HOFF.

Jag gillar att ni besöker mig fast jag inte skriver. Därför ska jag skriva lite. Jag vet inte vad men jag lär ju komma på något smart eftersom jag är smart. På Vasakyrkan står det "Nobody puts baby in a corner". Jag upptäckte det för några veckor sedan. Jag undrar lite över hur länge det har stått där. Jag vågar inte gissa.

Min syster har lyckats skrobbla en massa musik på min Lastfm. DET gillar jag VERKLIGEN INTE! usch. Nu kan folk tro att jag suttit och lyssnat på ex. Nickleback, Mcfly och Bob Marley. Hon lyckades även skrobbla in saker som Britney Spears och Katy Perry. GAH jag tror jag går under!! Varför ska det här hända mig, och varför kunde hon inte råka ha BRA musiksmak och skrobbla in det istället?

Jag skulle se Harry Potter 4 med Sofia ikväll. Dock upptäckte jag klockan halv 9 att filmen började 7 så åt helvette med det. Min familj ser på körslaget så ännu mer åt helvette med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback