Pepparkaksnatt.

Kvällen och natten var det bästa typ ever. Fan vad jag älskade hela jävla gårdagen. Det var helt fantastiskt bara. Våran glob blev *host* jättesnygg för vi är ju pepparkaksbakarNa. Klockrent till tusen. En dag kommer lite filmer från tubarn påre men inte än för jag måste plugga. Dock kan jag inte plugga för jag har inget material och inget jävla internet på min jävla mac. Jävla fuckers. Imorgon har jag prov.

Jag sa att jag skulle klara av allt när jag var starkare. Betyder det att jag är starkare nu då? Jag hoppas då det. Det hoppas jag innerligt, men jag vet inte om jag tror på det.. Jag tänkte skriva att så som jag har mått idag vill jag alltid må, och kommer troligtvis att klara av att göra också. Man behöver dock bara komma hem. Som jag mår just nu vill jag aldrig, aldrig någonsin må igen. Ett problem löst ett to go, men kan man begära att allt går iväg på en gång? Nej det kan man inte. Humöret för tillfället skriker men humöret i allmänhet och sinnesstämningen är fantastisk.

Så som jag mår just nu när jag skriver det här så vill jag alltid må. Just nu finns inget som stör och jag kan bara njuta av minnen från gårdagen. Jag kan trycka undan det här för tillfället. Det ska bli helt grymt härligt att trycka upp en ägning i facet nu bara. Allt låter jävligt random och bara förvirrande, egentligen skulle jag bryta ihop nu, men jag mår för bra för att kunna må dåligt. Se vad bra allt kommer gå. Fan jag älskar mitt liv. Det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback