Passpå.

Bäst att skriva ett sista inlägg medans det går. Med sista menar jag sista för idag. Ge inte upp hoppet om mig än.

Jag tänkte skryta om dagens bravader:

1. Jag har tagit mig hela vägen till Agrabah = Stolt
2. Jag har hållit mig undan Flight of the Hamsters = Stolt
3. Jag har sprungit 30min löpband = Stolt
4. Jag har slagit in alla julklappar = Duktig men inte fullt så stolt
5. Jag har ... etooo.. låt oss säga att allt jag gör är briljant och något att stoltsera med

Enligt min självkänsle bok ska jag skriva en Jag är bra-bok. Alltså varje dag ska jag skriva tre saker under rubrikerna BRA, TACK och HJÄLP. Jag kanske ska dra det på bloggen? HOHO ännu mer ointressant läsning till er alltså. Varsågod :'D Där var dagens BRA då ^ . Det blev 5. Muy bien.

TACK:
1. Tack för att jag hittade ostbågar på min systers rum
2. Tack för att vi fick sälja vår skruttbil
3. Tack för att jag bara har ont i huvudet, knät, ryggen, halsen och näsan idag och inte mer.

HJÄLP:

1. Hjälp mig att vakna i tid imorgon
2. Hjälp mig hitta de där nedrans VHS-dilmerna
3. Hjälp mig vinna supp på aplotten <3

Det låter extremt som att man ber till gud, men man kan också tala till sitt undermedvetna. Det gör inte jag. Jag talar till min gud. Lovisa Byström. Inte för att jag vill att hon ska hjälpa mig personligen. Jag ber till HENNES undermedvetna. Att hennes övernaturliga, gudomliga krafter ska hjälpa mig. Det är också dem jag tackar. Bra listan är bara för att ni ska få ett hum om hur kung jag är. Det är också en aning för min egen skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback