Jul.



JAPP där har vi lovets julbild. Det är vad det är. Sen blir det möjligen riktiga julaftonsbilder. Om jag orkar. Eftersom jag är mer ambitiös i min bilddagbok så ligger det bara bilder där för tillfället. Var glad och nöjd för vet du vad? En björntjänst gör ju ingen glad. Var nöjd med livet som vi lever här. Skönt att ha det här överstökat. Nu väntar jag mig bara 10 skrivapåhandenbilder från Agnes. EFTERSOM HON FAILADE DAGEN INNAN LOVET. Aja men jag är snäll eftersom hon förlåtit mina feltemabilder och eftersom hon var sjuk men nu tkr jag att vi är kvitt om hon bara lägger upp dom. Bra. Skönt att jag har allt överstökat iaf. 100poäng till mig.

Kommentarer
Postat av: agnes,

haha jag ska fixa det! nån gång, när du minst anar det! (;

2008-12-26 @ 00:57:46
URL: http://baraagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback