Filosofi och rock i ett.

Jag satt och funderade på vilka inlägg som varit bra i min blogg egentligen, så jag började leta. Mina tankar gick på en gång till kategori "Filosofi". Mina filosofier är trots de allra smartaste. Sedan började letandet genom mina allt för få filosofiska inlägg. Slutsatsen blev att mina allra bästa inlägg top5 ser ut så här:

Mina bästa inlägg top5:
1. Kunskap är makt.
2. Jigsaw.
3. Det var droppen.
4. Busringningar.
5. Jordens undergång.


Men självklart är resten bra så klicka er vidare hit bara.
Jag kan inte lägga min filosofi om mina filosofier som en filosofi dock, så nu blir det rock.
(OJOJ såg ni rimmet? *stolt*)

Förövrigt tänkte jag säga att jag på senare tid har jobbat lite på en låt. Jag förstår inte hur fan låtskrivare gör. Då menar jag sådana som skriver låtar till sitt eget band. Inte sådana där jävla snubbar som sitter på sina kontor och skriver låtar om kärlek åt andra. De behöver bara klottra ner lite "love, love, babybaby, money and sexy" och så blir det en hit. Bara meningslöst. Alla de där som skriver sina innersta känslor som låtar och får ihop en skiva på noll tid. Hur fan gör de? Jag har kämpat någon månader och skrivit lite i taget och alltså nästan fått ihop en hel låt. Det är så jävla svårt att uttrycka sig. Jag förstår faktiskt inte alls.

Jag skulle kunna ge er ett utdrag på den underbara skapelse jag skrivit men då kommer ni sno den. Era jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback