Vem kan bli tråkigare än jag?


Ni kan alltid göra detta också om ni har lika lite liv som jag:
http://www.quizyourfriends.com/takequiz.php?quizname=080427175614-589024&
Skriv bloggadress som namn så får ni ett besök av moi.

Nu känner jag mig;

[x] Fet
[x] Lycklig
[x] Tråkig
[x] Cp
[ ] Hungrig
[x] Lönnfet
[x] Konstig
[x] Glad
[ ] Efterhängsen
[x] Datanördig
[ ] Ledsen
[x] På fel ställe
[x] Förkyld
[x] Äcklig
[ ] Snygg
[ ] Rolig
[x] Trött

Ibland tänker jag;

[x] Jag är fattig
[x] Jag är misslyckad
[x] Jag är bäst i världen
[x] titta på mig, titta på mig!
[x] Uh, jag måste bara lägga mig på golvet
[ ] Jag vill bara dööööööööö
[x] Mamma är underbar
[ ] Shit assooo, jag måste äta fiskbullar.
[ ] Fyfan, ta av dig brallorna.
[ ] Jävla blattefan!
[x] Men ursäkta miiig?
[ ] Jag är bara så otroligt snygg.

När du hör glassbilen komma tänker du ibland;

[ ] Pappa betalar, jag sticker dit
[x] Jobbiga glassbil
[ ] Jag vill slänga ägg på den
[x] Auuuuuuh, jag är sugen på glass
[x] Finns det nån glass i frysen?
[ ] Undrar om de har glass som smakar sprit?

Idag har du;

[x] Tittat på tv
[x] Skickat ett/flera sms
[ ] Ätit leverpastej
[x] Varit ego
[x] Ätit gurka
[ ] Flygit helikopter
[ ] Bjussat någon på godis
[x] Kastat sten
[ ] Badat
[ ] Tittat nonstop på solen
[ ] Lekt med dockor
[x] Lyssnat på musik
[ ] Bäddat min säng
[x] Skrivit ditt namn
[ ] Dragit upp granplantor
[x] Känt av jordens dragningskraft
[ ] Skickat ett vykort/brev
[ ] Magplaskat rätt in i en bebispool
[ ] Glömt att du har en kompis som heter Bert
[x] Hatat det du gör just nu
[x] Tappat balansen
[x] Sjungit
[x] Duschat
[x] Läst någonting
[ ] Solat

Jag känner en;

[ ] Egon
[x] Linus
[ ] Jerker
[x] Magnus
[x] Simon
[ ] Svea
[ ] Sven
[ ] Gördis
[x] Johan
[x] Jennifer
[x] Jörgen
[x] Elin
[ ] Elsa
[ ] Margareta
[x] Malin
[x] Sara
[ ] Caroline
[x] Pontus
[ ] Stefan
[x] Ida
[ ] Mulle

Jag gissar att du som läser detta har;

[x] mycket att göra
[x] inget att göra
[x] roligt
[x] väldigt underhållande
[x] avlidningstråkigt
[x] LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback