Sova.

Jag drog till Karlsson och såg på skräck. Slutet av Saw1 och hela Saw2. Det var allmänt äckligt men förjävla smart. När jag blir stor flicka ska jag också bli förjävla smart. Det blir svårt eftersom jag redan är det men jag får försöka mitt bästa. Jag hann skämma ut mig där i mellan också. Det var skam. Anna loggade just in på msn så henne ska jag prata med.

Sedan bad jag min far hämta mig eftersom jag på fullt allvar tror att Jigsaw (Fast han är död) ska komma och kidnappa mig. Mina föräldrar såg på en dokumentär som hette "Punk Attitude". Då blev jag glad. Den var bra.

Jag ska se Scrub(be)s också så jag blir ännu gladare och sedan ska jag sova med lyset tänt. Nej jag ska inte sova. Imorgon blir det fiskpinnar. Jag ljög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback