Bananaphone.


Jag och Anna gjorde South Park figurer av varandra. Så den första är min version av Anna.
Sedan var jag absolut tvungen att vara en hel massa ego.
Ibland är det mkt possitivt att man har ett liv.

Tony Irving kikade tydligen förbi MVG idag. Vi hade tänkt åka ner och träffa vår idol, men beslöt tillslut för att stanna hemma och städa istället. Ett mkt vist beslut.

Jag funderar också en aning över hur otroligt underbart det är med männsikor som faktiskt har lite humor och delar med sig av den. En av anledningarna till att jag ser Ryan Higas alla videos. (En annan anledning är att han är otroligt söt och att jag ska gifta mig med honom men det hör inte hit.) Ett annat exempel är BananaPhone - Raffi. Jag orkar inte länka till någon kass, ihopklippt youtubevideo med låten i bakgrunden, utan ni får helt enkelt välja att göra det själva eller pirata hem den med typ LimeWire eller något.

Ikväll blir det en tripp till Granbergs.

Puss på mitt liv. <3

Kommentarer
Postat av: Karlsson

haha din version av digsjälv var ju typ som min! haha nästan iaf;)
ska du till gran! är det han,, haan.. ja han?

2008-04-13 @ 00:35:11
Postat av: Maja

granbergs :)

2008-04-19 @ 11:45:01
URL: http://majagranberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback